عضومجمع علمای جهان اسلام:دوعالِم ربانی دراوج بی گناهی شهیدشدند

دکتر نقیبی عضو مجمع علمای جهان اسلام : اقدامات گروهک های تکفیری را محکوم کرد و اظهار داشت: آیات قرآن مانند مرگ برای حقیقت مطلق است و طبق فرموده های خدا و رسول گرامیش عمل می کنیم و در دنیا برای کسانی که خلافی مرتکب می شوند، دادگاه تشکیل و حکم صادر می شود و بنا به آیات برای کسانی هم که موجب قتل کسی می شوند قصاص در نظر گرفته شده است و در واقع اگر قصاص نباشد حیات در تهدید است.

وی به  ترور عالمان ربانی و همچنین چند تن از هموطنانمان در چند سال گذشته توسط گروهک های تکفیری اشاره کرد و افزود: مردن یک عالِم برابر با مردن عالَم است و این یک اتفاق ناگوار در کردستان بود که ماموستا شیخ الاسلام و ماموستا برهان عالی را در اوج بی گناهی به شهادت رسانند.

ماموستا نقیبی بابیان اینکه واقعا آن تروریست ها مستحق حکم اعدام بودند، گفت: این قاتلان غیر از این ترورها اقدامات دیگری را انجام داده و دارای شاکی های خصوصی بودند و پس از 6 سال پرونده ی آنان با دقت و ریزبینی بررسی شد و در آخر هم حکم اعدام صادر شد.

وی اضافه کرد: رسانه های غربی و معاند این اقدام جمهوری اسلامی را متاسفانه وارونه منعکس کرده اند و در هر شرایطی منافع خود را مدنظر قرار می دهند که این واقعاً کاری غیر انسانی است.

این ماموستای اهل سنت با بیان اینکه چرا غربی ها از مردمان مظلوم غزه، فلسطین، کوبانی و... دفاع نمی کنند و فقط در برابر ایران جبهه می گیرند؟ خاطرنشان کرد: زیرا جمهوری اسلامی ایران منشاء بیداری اسلامی در منطقه است و از جبهه مقاومت حمایت کرده است.

ماموستا نقیبی با بیان اینکه چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید، یادآور شد، گروهک تروریسی و داعش هیچ ربطی به اهل سنت ندارد و در واقع مجهول الهویه می باشند و تنها هدفشان که همانطور در آن مستند اشاره کردند ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 29 شهريور 1395برچسب:, | 15:16 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=